About

Napi pasi: Manuel Cortez

Lehet ez a név nem sokat mond a legtöbb olvasómnak, de azért úgy gondolom mégis posztot kell írnom erről a pasiról. A német és portugál felmenőkkel rendelkező színésszel először a kétezres évek elején találkoztam A tinizombik visszatérnek  című horror-vígjátékban. Később elég sokáig vetítették a hazai tévék a Lisa csak egy van című sorozatot, amit csak miatta néztem minden hétköznap. Annyira rákaptam, hogy volt amikor németül is követtem a sorozatot és persze minden fellelhető filmjét megnéztem az úriembernek.
Ismerkedjetek meg ezzel a tényleg bolondos pasival a kattintás után !


Igazi bohóc, ahogy itt is látszik

Kicsit drakulás lett

Kedvesével Miyabi Kawai stylisttal pózol

Peace

Tud elegáns is lenni

Kevés alkalmak egyike, amikor ennyire visszafogott

Szürke és fekete varációk

Karl a pólón:)

David Hasselhoff :D

Izgalmas ez a sok réteg ruha rajta

Kutyussal aww de cuki!

Bónusz kép:
Meleg kalóznak öltözve bár lehet, hogy nem az akart lenni XD

Nincsenek megjegyzések: