About

A kinyúlt fehér pulcsi és a hirtelen jött esküvő esete

Kicsit kiégtem és nem is tudom igazából mi foglalkoztat a legjobban, most épp az esküvőszervezés. Nem-nem még véletlenül sincs itt az ideje nálam , de szerintem kevés lány aki azt mondja, hogy sose gondolkozott el rajta, hogy milyen lesz majd azon a napon ahol minden szem rá szegeződik. Nagyon viccesnek ítéltem azt a kérdést amit az egyik barátnőm tett fel minap, hogy hogy sikerül mindenkinek a legjobb formáját hoznia a képek alapján. Az óriási képlájkolgatások és ruhamutogatások közepette jutottunk arra a pontra amikor már sztárok sminkes és sminkeletlen arcait bámultuk és nyugtatgattuk magunkat, hogy egy jó fodrász, sminkes, egy kis szoli és a fotós retusáló programja mennyit segít majd rajtunk is amikor megláttam az egyik exem képét amit meglepően sokan lájkoltak be pár perc alatt. Eleve egy viharos kapcsolat volt a miénk, de elég év telt el, hogy azért bármikor meglátva egymást az utcán inkább odabiccentünk a másiknak, minthogy fejünket másfelé fordítva sunnyogjunk el egymás mellett. Először egy szimpla karácsonyi szeretetteljes fotónak tűnt aztán gondoltam csak rá kattintok már mi is a nagy lájkáradat gyökere... bizony ez egy esküvői fotó volt. A fiún egy kopottas sötét ing és farmer a lányon egy kötött fehér pulcsi és virág a kézben, csak ekkor tűnt fel a háttérben a házasságkötő terem feelingje a helynek. Előbb kicsit megbotránkoztam, hogy mégis valaki aki arra veszi a fejét, hogy megházasodik csak van annyi ideje, hogy legalább egy fehér ruhácskát beszerezzen és abba illegesse magát, aztán a kezdeti sokk után ami mégiscsak bennem volt a volt barátom hirtelen jött házasságán és a fehér pulcsin végre feltűnt más is. Az a nyugodt boldog tekintet mindkettőjüknél amiből elhittem , hogy még ilyen elnyűtten is biztosan boldogabbak, mint most én a monitor előtt.

Nincsenek megjegyzések: