About

Csizmák 1.

Itt van az Ősz és vele együtt a csizmák ideje, úgy gondoltam bemutatom két bejegyzésben az általam hordott darabokat. Szerintem elég sokat sikerült felhalmoznom belőlük az idők során, ennek két oka is van. Az első, hogy eléggé lábfájós típus vagyok, így folyamatosan cserélgetem a cipőket. A másik pedig, hogy Édesanyámmal szinte teljesen egyforma a lábunk, ezért hordhatjuk egymás cipőit.






Ez a legújabb darabom, amit a legnagyobb nyári melegben sikerült levadászni.



Tavaly vásároltam a Vaterán, egy igazán strapabíró Marc cipő. Nem a legszebb, de én szeretem.



Ez az első csizma kistestvére, együtt vettem őket.



Karácsonyi ajándék volt a következő csizmával együtt.


Őt hordom a legtöbbet, élőben sötétebb koszos hatása van.



Nem tudom mikor fogok megtanulni járni ebben a magassarkúban, felvéve bokagyilkos.


Húgomnak ajándékoztam ezt a cipőt.

Nincsenek megjegyzések: