About

Mini haul

Ezeket a ruhadarabokat augusztus végén szereztem be és azóta szinte hozzámnőttek. Egy curvy lánynak amilyen én vagyok néha nagyon sok időbe telik mire sikerül olyan cuccokat beszereznie amik megfelelő méretűek és szabásúak. A következőkben bemutatott darabokat egy hét alatt szereztem be és két városban:)

Turiztam a következő fekete felsővel együtt. Mind a két darab kiemeli a dekoltázsomat és vékonyabbnak mutatja a derekamat. Jolly Joker ez a két felső.


Nagyon tetszenek a kövek és ebből a fazonból már van egy zöld is amit még tavaly turiztam,szerintem mindkettőt látni fogjátok később outfit-es posztokban.


A Stradivariusban bukkantam rá erre az egyszerű és nagyszerű ruhára, akár évnyitóra, vizsgára is felvehető. A szoknyarész szépen összeszorítja és formálja a feneket , két oldalt karcsúsító varrással.



Az Orsay-ben potom 1000 Ft-ot fizettem ezért a felsőért, ami akár kétféleképpen is hordható.

Ha megfordítjuk ilyen átlapulós V-kivágást találunk, én így is hordtam már és nem szólt senki, hogy "Hééé fordítva vetted fel a felsődet!"

Nincsenek megjegyzések: