About

Saját jelmez: Domina

Egy 2009-es beöltözős buli jelmezét láthatjátok most. A party az Elektro Farsang nevet viselte. 
Sorra vettem mik is találhatóak a szekrényemben és elég gyorsan kitaláltam, hogy domina leszek. A tovább után erről láthattok képeket !





Íme az outfit: Egy a képeken nem látható bőrcsizma volt rajtam, egy turizott műbőr nadrággal. A szegecses övemet és a tollas nyakláncot két barátnőmtől kaptam kölcsön. A motoros dzsekimet potom 1000 Ft-ért vettem kb. 9 éve a Terranovában. Egy turizott fekete , elöl kapcsos hátul fűzött fűző volt rajtam, alatta pedig egy H&M-es leopárd mintás melltartó. A fekete parókát Győrben vettem egy kirakodóvásáron, a műbőr sapkát meg a sétálóutcánkban,amit akkor utcára is hordtam rendszeresen.
A kezemben lévő kínzóeszköz egy cipőkanálból lett eszkábálva édesapám által, hogy mit mondjak az este alatt nem kevés ember hagyta, hogy elpaskoljam vele, pedig elég rendesen fájt ha odacsaptam vele:DD

Feketére beszíneztem a szemöldököm, a szememen pedig világos és sötétszürkével dolgoztam.Alsó pillasor alatt pedig She fekete tussal húztam ki a szemem.Végül pedig műszempillát ragasztottam ami, egész jól bírta 6 órán keresztül. 390 Ft-ért vettem fodrászkellékesben és nagyon meg voltam vele elégedve:D

Ha kíváncsiak vagytok, hogy milyen zene ment akkor ismerkedjetek meg a Polak Brothers-szel :
http://soundcloud.com/polak-brothers

Nincsenek megjegyzések: