About

Utálom a migrénem ! Ez a hülye fejfájás...Van mégis megoldás?Úgy néz ki : IGEN.

Évekig csak fél évente egyszer fordult elő migrénes fejfájásom, tudjátok amikor nem tudjátok elviselni a hétköznapok zaját, a világosságot és azt hiszed, hogy soha nem fog elmúlni ez a fejfájás. Később elkezdett a migrénjeim közti idő lecsökkenni és egyre fájdalmasabbá válni az állapot. Amikor Dániában voltam sikerült kb. a legrosszabb pillanatokban rám jönnie és az eddigi hang- és fényérzékenységhez elkezdett hányinger is társulni, ami előtte nem volt no meg ágyban fekvés fél -1 napig. Amikor háziorvoshoz, no meg gyógyszerész haverokhoz fordultam a dologgal kb. nem jutottam semmire. Ó persze benyomok két Cataflamot és jó lesz...vagy felírunk méregdrága 4-5-6 darabos több ezer forintos fájdalomcsillapítót , de legyen szíves igyon nagyon sokat mert az nagyon jó lesz magának.Igen persze...eljutottunk arra a pontra amikor már nem tudtam normálisan elmenni a lifttől a lakásajtóig sem, mert annyira bénított a migrén,hogy :
1. nem tudtam koordinálni a mozgásom
2. szinte nem láttam semmit a szememen
3. folyamatos hányásingerem volt

Ekkor olyan 3-4 hetes időközönként jöttek és bizony nem egyszer bepánikoltam amikor nem tudtam mit kezdeni magammal és semmi más nem segített csak befeküdni a sötét fürdőszobába a kádba és ott ázni amíg nem jobb. Ha ebben az időszakban nem lett volna szinte mindig valaki velem aki segít bemászni-kimászni a kádba, akkor nem tudom mi lett volna, de ugye ezt se teheti meg az ember bármikor ha rá jön a "roham".
Egy idő után már úgy gondoltam, hogy az se jó ha egyáltalán beveszek valamit mert úgysem segít. Érdekes mert mindig is lelkes táplálékkiegészítő-szedő ember voltam, de a migrénem egy olyan külön problémát jelentett nálam amin Isten sem segít. Ekkor kedves kolléganőm kissé erőszakosan de belém nyomott egy Migrelife -ot és meglepően gyorsabban elmúlt a migrén. Elvileg naponta kéne bevenni belőle, ám Én kikísérleteztem magamnak, hogy is kéne szednem. Először is tudni kell, hogy az én migrénem mindig tompa fájdalommal kezdődik és egyre inkább bénít le, általában olyan érzésnél vagyok biztos, hogy ez migrén lesz és nem sima fejfájás ha az állkapcsom el kezd zsibbadni lefelé. Na onnantól már nincs sok idő a borzalomig... Szóval még ha időben beveszem akkor hihetetlen simán végig megy rajtam egy kis hányingerrel, de abszolút nem zavar a napi tevékenységemben. Ha nem sikerül "időben" bevenni akkor egy sima Algopyrinnel egyszerre bevéve sokkal többet használ, mint a régebben felírt pár darabos "lórugás " fájdalomcsillapítók.
Ez az én kis történetem. Most úgy állok, hogy több mint fél éve szedem és a migrénjeim sűrűsége is lecsökkent. Szerintem aki tudja, hogy milyen kínos és rossz helyzeteket tud okozni egy erős migrén az megérti, hogy miért vagyok olyan hálás, hogy az életminőségem sokkal jobb lett mióta találtam ezt a megoldást, lehet később kipróbálok mást is, de most még maradok, mert ami bevált az bevált.

Nincsenek megjegyzések: