About

Csoda Koreából a MEMEBOX jóvoltából

Már pár hete szemezgettem a koreai beauty boxokkal amikor  végre rávettem magam és megrendeltem az első boxom, ami a 2014-es őszi színek jegyében lett egy csomagba rakva ,6-8 teljes termékre számíthatok.
Sajnos még várat magára, mert Aug 19-én kezdődik a kipostázása. Addig is még július végén kaptam 15 $-t a Mememeboxtól,így rendeltem egy csodás kis kétvégű szemöldök ápoló szettet.
http://us.memebox.com/real-like-innateline-eyebrow#.U-JOHfl_uYI
Ha szeretnétek használatban is látni, majd csinálok róla egy bejegyzést:)

  • $5.00 Kedvezmény 6/30/2014 és 8/30/2014 között
    Kupon kód AFFILIATE-1853-ECUW4-HDHT
    Program: $5 kedvezmény 100$ feletti rendelésnél


    Több témából csemegézhetnek akik ezeket a boxokat szeretnék kipróbálni,a jelenlegi legolcsóbb $19-ba kerül, egy átlagos doboz pedig nagyjából $23-$39 között mozog. A menüsorban a Memebox, aSuperbox és a Luckybox fül alatt is különböző árkategóriájú és témájú dobozok vannak. Ha további kuponokat keresnétek ajánlom ezt az oldalt:
  • http://www.retailmenot.com/view/memebox.com?c=6070512
Kis csini csajos kiszerelésben érkezik, imádom !

Nagyon cuki leírás van rajta a használatáról




Nincsenek megjegyzések: