About

Garnier BB krém -Miracle Skin Perfector


Már évek óta küzdök a problémás bőrömmel, ami mostanra odáig fajult, hogy több mint fél éve gyógyszert is szedek rá. Amikor előszőr olvastam a BB krémekről nem akartam elhinni, hogy tényleg ilyen jó lehet, viszont amikor újabb és újabb bejegyzések kerültek fel a bloggerinák tollából akkor már azt mondtam, hogy nekem is kell egy. Látatlanba rendelni nem szeretek, viszont elég messze van nekem Budapest és Kecskemét is ahhoz, hogy csak emiatt utazzak oda. Ezért is örültem meg annyira amikor megtudtam, hogy a Garnier is forgalomba hozott a koreaihoz hasonló BB krémet.
A kattintás után láthatjátok ti is, hogy mire képes a Garnier Miracle Skin Perfector:






A szörnyű valóság. Most már annyira nem is vészes,mint pár hónappal ezelőtt.
10 perccel a BB krém használata után, se korrektor se púder se semmi nincs rajtam csak a Garnier krém. Kész csoda




Álmomban se gondoltam volna, hogy ekkora lesz a változás. Nagyon vékony rétegben került csak fel a bőrömre, szinte rögtön el is illant az illata és a krémes érzés. Élettel teli lett az arcom és szinte hibátlan, úgy hogy a szeplőim megmaradtak. Azt kell mondjam, hogy ha elfogy biztos, hogy újravásárolom a krémet. Később ha megengedhetem magamnak akkor egy igazi koreai BB krémre is beruházok, de az még igencsak a jövő zenéje.

6 megjegyzés:

- írta...

Nem rossz, de ennyire sárgás tónusú, vagy csak a fotón tűnik ilyennek?

Julia's Style írta...

Nem sárgás, idomul a bőröd tónusához. Egészséges kinézetű lett és nem zsíros hatású.

Zsófia Páll írta...

Én múlt héten vettem ilyet: http://www.clinique.hu/?q=3steps/&menu=152

Régen sosem volt semmi problémám, pattanásaim is alig, de mostanában a sok stressz és hasonlók miatt a bőröm úgy döntött, kamaszodik. Már mindenféle kencét használtam rá, nomeg évek óta használok nappali és éjszakai krémet + tonikot, de az eddig jól bevált termékeim nem segítettek mostanában. Ez a Clinique cucc viszont zseniális, a sminklemosón kívül effektíve minden kencémet leváltotta ez a három termék, pakkban lehet kapni, 4-5-féle bőrtípust különböztetnek meg (már ez alapból szimpatikus, hogy nem két-, maximum háromféle), és az annak megfelelő pakkot kell megvenni. Nagyon durva, már első használatkor elégedett voltam vele, pedig állítólag 3 hét után lesz az igazi az eredmény..

Kingu írta...

Szia! Megkérdezhetem,hogy milyen gyógyszert szedsz? Én is sajnos így vagyok,mint Te,hogy rengeteget szenvedek a bőrömmel. Sotret nevű gyógyszert szedek 6. hete és várom a csodát!

Julia's Style írta...

Szia ! Cypromix-et szedek 3 hónap múlva fejezem be, mert csak 1 évig lehet szedni.

Ani smink és köröm írta...

Nekem is van, imádom ;)