About

HOTD 2.-régi before/after

Előtte:
 Egy egyszerű féloldalas frufruval nem éreztem magam a legjobban, ezért a már jól bevált Jean's Color hajszínezőmhöz nyúltam. Pontosabban a nagymamám, mert ő fodrász és benne van minden őrültségembe ha a hajamról van szó. Örül ha nem 80 éveseknek kell dauert készítenie, hanem elbabrálhat fiatal és egészséges hajon:)

UTÁNA:

Jean's Color Magenta

Alfaparf Jean's Color Magenta



Jól kenhető, használata gyors és munka során nem csöpög. Egy különleges és kreatív szolgáltatás, amellyel szolgáltatási palettánkat bővíthetjük. A Jean’s Color fizikai hajszínező egyedi pigmentjeinek köszönhetően nem avatkozik be a haj szerkezetébe. A színező összetétele rendkívül kíméletes, nem tartalmaz ammóniát.
Nincs hozzá oxidálószer, vagy aktivátor, hiszen a Jean’s Color nem is keverhető semmilyen oxidációs anyaggal.
Kiszerelés: 250 ml-es flakon



5 megjegyzés:

Julia's Style írta...

Mit szóltok hozzá? Előtte jobb volt vagy így kicsit extrémebben tetszik?

Kriszti írta...

Ezt most csináltad? : )

Julia's Style írta...

Nem, régebbi csak most fog felkerülni pár nem up-to date kép is:)

Eszti írta...

Nagyon merész :)) Én is ilyesmit szeretnék, csak nem a frufrummal, hanem a hajammal.. öö.. alul (??), ha érted, mire gondolok :)
De tetszik, jól áll neked :)

Kriszti írta...

Már megijedtem :) Szerintem a tiszta szőke sokkal szebb, ez nekem kicsit a lázadó korszakra emlékeztet :D