About

Saját jelmez: Hópárduc + Boszi

Fúú ez most tényleg RÉGI jelmezem lesz 2005-ből. Az ihletet anyukám miniruhája adta, amit még a nyolcvanas évek közepén vett és még most is a szekrényemben lóg. 

A kattintás után megnézhetitek,hogy mi sült ki ebből az ötletemből és bónuszként bosziként is láthattok !


A ruha egy combközépig érő egyenesvonalú, hátul egy gombbal záródó picit csónaknyakú ruha. A füleim megalkotásához fogtam egy fekete harisnyát és levágtam a két szárát. Mind a két szárat megtömtem 1-1 pár fekete zoknival, majd összevarrtam. Később megkerestem az egyik elasztikus nadrágom felaljazásakor levágott anyagot és fejpántot csináltam belőle, majd felvarrtam rá a kitömött harisnyákat. Így kész is lett a párducfülem. 
Mivel a ruha elég rövid és nem is akartam megfázni az októberi-novemberi hidegben, így fogtam egy fehér és egy fekete harisnyát. Előbb felhúztam a feketét, majd a fehérre ollóval lyukakat vágtam és ráhúztam a feketére. Így úgy néztem ki mintha, a lábam is foltos lenne. Sajnos egész alakos képet nem találtam, erről nem láthattok képet :( Annyira szeretem pedig az ilyen last minute jelmezeket, ezt is kb. 1 óra alatt dobtam össze:)))
Levágtam a nőnek öltöző egyébként hetero férfi exemet:) Bocsi a képminőségért , de  tényleg régi felvétel rólam.

Ki lett fehérítve az arcom, ami itt annyira nem jön át, de élőben jobb volt. Csíkszemöldök meg ultraciki !


Most pedig következzék a boszorkány fejem! Sminkelt arcosat nem találtam, úgyhogy ennyivel kell beérnetek. A hajam ugyanaz, ami a Domina jelmeznél lett használva. A ruha pedig egy antracit színű Orsay térdig érő ruha.


Nincsenek megjegyzések: