About

Betegség

Kicsit szünetelni fogok, mert nem nagyon megy most az, hogy a gép előtt legyek. Annyira dögrováson vagyok, hogy örülök ha át tudok fordulni a bal oldalamra. 
Minden azzal kezdődött, hogy egy kínai zacskós levest akartam enni,de amikor kibontottam a zacskót nagyon elkezdtem köhögni. Két napig úgy voltam, mintha ráültek volna a mellkasomra. Harmadik napon már se a kezemet nem tudtam mozgatni, se állni se ülni, egyedül a jobb oldalamon feküdni. Végül amikor már az se ment, hogy egyedül ki tudjak menni a mosdóba eldöntöttem, hogy most már muszáj lesz a kórházba bemenni. 
A sürgősségin töltöttem 5 óra hosszát, ebből 1,5 órát műanyag széken ülve infúziót kaptam. Ezek után hazaküldtek azzal, hogy allergiás reakció volt.
Az infúzió után se javult semmit az állapotom, inkább még rosszabb lett, úgyhogy egy út volt előttem az pedig a tüdőgondozó.Két napra rá sikerült is bejutnom egy barátnőm édesanyjához, aki soron kívül megvizsgált. A tüdőgondozóban kiderült, hogy az előző röntgenem elnézték és persze félrediagnosztizáltak a sürgősségin. Nem is értem az egészet, mert amikor láttam a röntgenfelvételem, amit a tüdőgondozóba csináltak még laikus szemmel is látszik, hogy alig maradt bal oldalon légzőfelületem. Rosszabbul néz ki a tüdőm, mint amikor 2 hétig kórházban voltam tüdőgyulladással és most még társult hozzá egy fincsi mellhártyagyulladás is, ami miatt nehezen mozgok. Úgyhogy, most gyógyszerek hada, injekciók és szigorúan csak fekvés.

Mindenkinek szép napot !

6 megjegyzés:

Kingu írta...

Jobbulást kívánok!

Pufifánk írta...

jobbulást kívánok, nekem is volt tüdő és mellhártyám egyszerre! :S

Dia írta...

jobbulást!!:((

Kriszti írta...

úúúúúristen :o jobbulást kívánok! :)

Bar- BeautySaleBlog írta...

.felrediagnosztizaltak???..ez szep, milyen komolytalanul veszik az embert, pedig az egeszsegunk a legertekesebb. jobbulast kivanok!

Julia's Style írta...

Köszönöm szépen mindenkinek !
Igen, félrediagnosztizáltak . A kórházban nem láttak semmit a tüdőmön, a felvételt meg se kaptam csak 2 sor leírást, hogy nincs rajta semmi eltérés. Az orvos azt mondta a sürgősségin, hogy csak allergiás vagyok a kínai zacskós levesre, amitől eddig persze semmi bajom nem volt és hogy csak amiatt vagyok rosszul. Ezzel szemben alig van légzőfelületem mostanra...