About

Haul : férfi cuccok

Azért is érdekes ez a haul poszt, mert nem én választottam ki a ruhadarabokat. Az öcsém tizenéves korában a hosszú hajú rockerek közé tartozott, 20. évét betöltve pedig levágatta a haját és a öltözködése is nagy változásokon ment át. Most azokat a ruhákat láthatjátok, amiket magának választott. Szerintem egész ügyes volt, mert csak olyan dolgokat válogatott össze, amiket jól tud párosítani a meglévő ruháival.



Ezen a cipzáros H&M Divided cipzáros mellényen lepődtem meg a legjobban, én nem mertem volna neki megvenni, pedig a ruhái 80%-át én veszem. Amikor elkezdte sorolni hogy mikkel fogja hordani akkor rájöttem, hogy igaza van mert tényleg jól kombinálható. 

Ez egy Kenvelo cipzáros kardigán, aminek nem jön át a fotón a gyönyörű olajzöld színe, van egy Vögele-s szinte ezzel teljesen egyforma kardigánja, ami árban majdnem a kétszerese volt ennek. Az anyag minőségét nézve is felveheti a versenyt a Vögeléssel.

Szintén H&M póló, én nem vettem volna meg, mert szerintem jobbat is turizhattam volna helyette ezért az 1500 Ft-ért, de jó az anyaga meg jól áll rajta, úgyhogy inkább nem kritizálom:)

Az első póló testvérkéje a Kenvelóból, mindkettő 995 Ft volt. A feliratok nagyon jók !


H&M kesztyű csomagban volt egy sima és egy ujjatlan kesztyű pár, először azt hittem, hogy az én kezemre lesz jó, de végül kiderült, hogy az öcsémére való. Tudni kell, hogy mind a ketten eléggé kis kezekkel rendelkezünk, szerintem más inkább női kesztyűnek veszi a nagysága alapján.. 


Nincsenek megjegyzések: