About

Glam rock baby újra:)

Nem tudom, hogy mennyien vagytok úgy, hogy ha feliratkoztok egy blogra akkor rögtön végig is nézitek az eddigi összes posztot, ezért én úgy gondoltam, hogy a nyitó posztom sminkjének képeit újra felteszem a blogra.
Egy sminkversenyre készült és a bőröm nem volt épp a legjobb állapotban, de a smink szerintem elég vállalható lett:)
Használt termékek:
Quianyu - sárga/fehér kettős szemhéjpúder
Avon Colordisiak ajakrúzs - Drawn To You
Miss Rose - Candy paletta
Oriflame Very me click it szemhéjtus és szempillaspirál

2 megjegyzés:

E73 bioarcapolas blog írta...

A szemed nagyon tetszik, gyönyörű munka :)
A rúzsból kellet volna más szín szerintem, de meg nem tudom mondani milyen.

Julia's Style írta...

Inkább valami lila kellett volna a számra, már én is rájöttem, azért köszönöm szépen a dicséretet !